دید هلدینگ

ما گروه « دید » هستیم . جامعه‌ای کوچک در دل جامعه‌ی بزرگ ایرانی. مجموعه‌ای از خلاقیت ها و نگاه‌های تازه به دنیای پیرامون. ما حلقه های متصلی هستیم با دیدگاه واحد و کارکردهای مختلف. از دنیای نامحدود تبلیغات گرفته تا جهان معماری. از گروه سرمایه‌گذاری گرفته تا سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای. از فروشگاه‌ عطر تا مرکز فروش و تعمیرات تخصصی محصولات اپل٬ از سینما و گالری گرفته تا بزرگترین مجموعه‌ی تخصصی بانوان کشور....این ما هستیم . دایره‌ای در جستجوی کمال. گروهی در تکاپوی تجربه‌ای نو! به گروه « دید » خوش آمدید.

فرادید هنر

«فرادید هنر امروز » سال ۱۳۸۳ در دنیای تبلیغات محیطی متولد شد تا با رویکردی متفاوت عبارت « دیده شدن به شکل خاص » را به بهترین نحو ممکن صرف کند. این شرکت با ارائه‌ی امکانات متنوعی نظیر به‌روزترین خدمات چاپ٬طراحی٬ ساخت و نصب بیلبورد٬ اجرای ماکت‌های حجمی٬ مانیتورینگ بیلبوردها٬ غرفه سازی و دکوراسیون و همچنین برند سازی می‌تواند قدمی فراتر از دیده‌شدن در جهت اهداف مشتریان خود بردارد. فرادید هنر با دریافت رتبه‌ی یک از سازمان زیباسازی شهر تهران مجری انحصاری تبلیغات در مجموعه‌ی ورزشی انقلاب نیز می‌باشد.

دیدید

آژانس تبلیغاتی « دیدید » با هدف ارائه‌ی خدمات ۳۶۰ در سال ۱۴۰۰ متولد شد تا با لحنی خلاق در دنیای شلوغ تبلیغات سخن بگوید. از ایده تا اجرا٬ از طراحی تا تولید محتوا٬ از استراتژی برند تا برگزاری رویدادها٬ از گرافیک تا محتوای متنی٬ از رسانه‌های دیجیتال تا ساخت برنامه‌های سمعی و بصری...همه و همه در « دیدید » به شکلی خاص رقم می‌خورد. این آژانس تبلیغاتی با عملکرد موفق به سرعت تبدیل به مرکزی جهت رشد برندها و کسب و کارها شده است . در « دیدید » شما دنیای نامحدود تبلیغات را از نزدیک لمس خواهید کرد.

دیدمارکت

«دیدمارکت» از نخستین فروشگاه‌های کشور است که تعریف سنتی سوپرمارکت را در سال ۱۳۹۴ تغییر داد و با نگاهی نو فعالیت‌اش را آغاز کرد. بعد از چندین سال فعالیت موفق، حالا «دیدمارکت» در گامی از جنس توسعه، نسبت به گذشته فضایی گسترده‌تر و خلاق‌تری دارد و از مساحت ۲۲۰ متر به مساحت ۶۰۰ متر تبدیل شده است. هم‌چنین با حضور ۵۰ نفر پرسنل متخصص برای خدمت‌رسانی به شهروندان، آمادگی دارد. در محل جدید، بخش‌های مختلف دیگری نیز به سوپرمارکت محبوب مجموعه‌ی انقلاب تهران اضافه شده است. ارائه‌ی انواع نوشیدنی‌های گرم، نان و شیرینی، سالادهای متنوع و ساندویچ‌های منحصر به فرد، ساختار کامل‌تری به «دیدمارکت» جدید بخشیده است. اکنون امکان خرید آنلاین از طریق اپلیکیشن «دیداپ» نیز از فروشگاه وجود دارد. منتظر دیدار شما هستیم.

آیدید

« آیدید » فروشگاهی حول محور تکنولوژی است که از سال ۱۳۹۰ در مجموعه‌ی ورزشی انقلاب مشغول به فعالیت می‌باشد. در آیدید علاوه بر تهیه‌ی محصولات اپل و لوازم جانبی٬ تعمیرات تخصصی این حوزه نیز انجام می‌پذیرد. در سال‌های اخیر این فروشگاه اقدام به ارائه‌ی بهترین تولیدات از محبوب‌ترین برندهای دیگر روز دنیا نیز کرده که این امر آیدید را اکنون پس از سال‌ها فعالیت موفق٬ به عنوان مرجعی مطمئن برای مشاوره و معرفی انواع گجت‌ها و نرم‌افزارها به مشتریان تبدیل کرده است.

دیدبان

سرمایه‌گذاری یعنی اعتماد به آینده‌ی روشنی که خودمان رقم خواهیم زد! گروه « دیدبان» سرمایه‌گذار در ‌پروژه‌های فرهنگی، تجاری و ورزشی است که از سال ۱۳۹۹ شکل گرفته و جسور اما مطمئن گام برمی‌دارد. این گروه در نخستین ‌تجربه‌ی سرمایه گذاری خود، به سراغ پروژه‌های بزرگی رفته که خبر از موفقیت زیادی می‌دهند. مجموعه‌ی انقلاب تهران به عنوان یکی از محبوب‌ترین مکان‌های فرهنگی،ورزشی کشور میزبان «دیدبان» است . ‌پروژه‌های در حال احداث «دیدبان» در باشگاه انقلاب شامل مجموعه‌ی بزرگ لاکی دید و ‌پروژه‌ی تخصصی بانوان می‌باشد. ما در دیدبان آینده را پیشگویی نمی‌کنیم بلکه آن را می‌سازیم!

دکودید

« دکودید » تصویری با کیفیت از جهان معماری‌ست که با بهره‌گیری از تیمی کارآزموده و خلاق متشکل از بهترین آرشیتکت‌ها و طراحان در حوزه‌ی طراحی و معماری فعالیت می‌کند. دکودید با اجرای پروژه‌های موفق بسیار٬ کارنامه‌ی درخشانی را برای خود رقم زده و در مسیر دستیابی به قله‌های طراحی و معماری قدم برمی‌دارد.

لاندید

فروشگاه « لاندید » فضایی مملو از آرامش و رایحه‌ی خوش در دل مجموعه‌ی انقلاب است . فروشگاهی ویژه که از سال ۱۳۹۷ با هدف ارائه‌ی عطر و سایر محصولات آرایشی – بهداشتی شروع به فعالیت کرده و امروز تبدیل به مرجعی امن جهت تهیه‌ی محصولات اورجینال و به‌روز شده است. در لاندید می‌شود عمیق‌تر نفس کشید.

لاکی‌دید

مجموعه‌ی بزرگ « لاکی‌دید » فرزند تازه‌ی گروه دید است که این روزها سرو صدای زیادی در باشگاه انقلاب تهران به راه انداخته. لاکی‌دید که به‌زودی بهره‌برداری از آن آغاز خواهد شد مجموعه‌ایست از لاکرها و امکانات ویژه برای ورزشکاران و ورزش‌دوستان . این پرو‌‌ژه با زیرمجموعه‌هایی نظیر دیدکافه ٬ بیگودید ( سالن آرایش زنانه )٬ دیدکات ( سالن پیرایش مردانه ) و دیددرای ( خشک‌شویی و لاندری ) در دسترس اهالی باشگاه انقلاب قرار خواهد گرفت تا راه حل جذابی باشد برای تمامی افرادی که با وجود مشغولیت فراوان میل به انجام ورزش روزانه و در عین حال آراستگی روزانه دارند.

راگادید

مجموعه‌ی سینما و گالری راگادید از سال ۱۳۹۸ در مجموعه‌ی انقلاب تهران افتتاح شد تا دریچه‌ای باشد رو به دنیای فرهنگ و هنر. راگادید سهم گروه دید از فعالیت هایی‌ست که نیاز جامعه‌ی فرهنگی به شمار می‌رود. سالن همایش‌های راگادید با بهره‌گیری از سیستم‌های پیشرفته‌ی نور٬ صدا و تصویر و ظرفیت ۷۲ صندلی به علاوه‌ی ۳۲ جایگاه vip ٬ آماده‌ی برگزاری انواع همایش‌ها و اکران‌های خصوصی می‌باشد.

دلی‌دید

مجموعه‌ی «دلی‌دید » بر پایه‌ی تغذیه‌ی ارگانیک و سالم در سال ۱۳۹۹ شکل گرفت . نوشیدنی‌های سنتی و آب‌میوه‌های طبیعی نخستین محصولات دلی‌دید بودند که مخاطب بسیار خوبی در بازار پیدا کردند. سپس پای آجیل و خشکبار باکیفیت به میان آمد و دلی‌دید حالا در گامی از جنس توسعه اقدام به تهیه و توزیع انواع سالاد‌ها و ساندویچ‌های خاص نیز کرده است. به قهوه‌های تازه و دمی این برند را در فروشگاه « دیدمارکت » می‌توان دسترسی پیدا کرد. شعار دلی‌دید عبارت « ساخته شده با عشق » است که خود نمایان‌گر دیدگاه این برند نسبت به سلامتی و صمیمیت با مشتریانش می‌باشد.